Alla inlägg den 19 februari 2012

Av BFF! ♥ - 19 februari 2012 20:25

hej!



förlåt at tjag inte skrivit på länge men vi har inte haft internet för vi ska göra så det går snabbare och då gick internet bort i några dagar :(  men nu är det på igen :) jao... jag ska kanske berätta lite vad som hänt det senaste dagarna?


tors: red i hagen och jag ramla av ;P


fre: laddning till sportlovet


lör: åket med min familj till ett familje bad


idag: vakna typ halv 9 och läste till ca 12:30 :P sen åkt vi till mormor och morfar och åkte pulka o grilla korv :) vid ca kl halv 6 så åkte jag till gympan.


nu: när jag kom hem från gympan så åt vi och nu har jag durchat och ska gå och lägga mig snart (ska gå upp tididg) :/


imorgon: ska jag åka till kolmåden med kvarngåden! :)


det var väll allt ska göra i årdning mig nu hejå!

Presentation


tjejerna i glitter!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken är ditt faorit gois?? ;)
 allt!
 salt?
 sött?
 lakris?
 mörk choklad?
 ljus choklad?
 vanlig choklad?
 jag gillar inget som du har skrivit!
 jag gillar inte godis!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards