Alla inlägg under januari 2012

Av BFF! ♥ - 30 januari 2012 21:00

heej!


nu ska jag berätta om idag, idag vakna jag när klockan ringde ca 06:45 åå så trött jag var, åkte till skolan, när skolan va slut kl 13:30 så gick jag på läx-hjälpen till kl 14:15, sen gick jag till kvarngåden, kom hem ca kl 17:00, gjorde mer läxor, åt kvälsmat och nu så sitter jag vid datan.. kort men ändå lång dag    ska nog  göra iåning mig nu och sen gå och lägga mig  god natt!


Av BFF! ♥ - 23 januari 2012 20:14

hej!!!


idag mår jag bättre men är hemma imorgon också!

har ¨gullat¨med calle och thilda,¨gullat¨ som calle som han säger, då läser vi en sång bok ;P

är trött idag kanske för att jag har varit sjuk!

gör inte så mycket sitter bara här och läser ¨slump bloggar¨ så ska nog kolla vidare...


hejdå!



Av BFF! ♥ - 22 januari 2012 21:45

hej!!


nu är jag också sjuk   kunde inte sova i natt men känner mig piggare nu, men ska inte gå till skolan imorgon!

det är tråkit att vara sjuk men det går nog över snart   hoppas jag  


men ska sova nu hejdå!  

Av BFF! ♥ - 21 januari 2012 17:00

hej!


igår sov min kompis nellie hos mig, vi kolla på film och myste i våra one piesear! vi va tills calle blev sjuk, och nellies familj blev också sjuka idag, varför måste man bli sjuk??

nu har jag i alla fall pysslat i ordning calle och vi sitter i soffan och myser!! pappa hänger tvätt, mamma är hos sina tjejkompisar och thilda är hos sin kompis.


nu har jag inte så mycket mer att skriva om bye bye! 

  

Av BFF! ♥ - 19 januari 2012 20:00

hej!



nu har jag kommit hem från stallet :) det gick väll bra ;). Är trött nu, så ska nog duscha (stavning), äta kväsmat, borständerna + håret och gå upp och lägga migta eller i alla fall gå upp och läsa. 




hej då ;)

Av BFF! ♥ - 18 januari 2012 07:15

godmorgon!




idag skriver jag lite innan skolan (jag är inte så bra på att lägga upp nya inlägg) men snart ska jag väll göra iåning mig, äta frukost och sen åka till skolan ;P

idag är det ju onsdag så jag slutar skolan kl. 13:45 :)


få se om det går bra på läxförhöret =P



ska nog göra iåning mig nu, hej då!!

Av BFF! ♥ - 17 januari 2012 20:30

Hej!


Idag var det lång dag i skolan :/  JAJA. men idag har jag väll inte gjort så mycket,   läxor har jag ju gjort och gått ut med hunden men annars??


Ja imorgon är det läxförhör och slöjd, på torsdag är det gympa + långdag och ridning :) något kul i alla fall :P


Är trött nu så ska göra iåning mig sen ska jag väll slappa en stund :)





HEJ DÅ :)

Av BFF! ♥ - 9 januari 2012 14:08

idag är det sista dagen på lovet :/ åå orkar inte det... men det kan man ju inte göra något åt :/

idag ska jag inte göra något särskilt, kanske ska jag gå ut med min hund eller läsa? men det är ju ett problem för ja har läst ut min bok.... jag kan göra mat!


nu tjatar (C) på mig att han ska sitta vid datan så måste gå  hej då

 

skriver mer sen!!

Presentation


tjejerna i glitter!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken är ditt faorit gois?? ;)
 allt!
 salt?
 sött?
 lakris?
 mörk choklad?
 ljus choklad?
 vanlig choklad?
 jag gillar inget som du har skrivit!
 jag gillar inte godis!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards