Alla inlägg under februari 2012

Av BFF! ♥ - 29 februari 2012 20:15

hej igen!  


förra gången jag sa att jag skulle lägga mig tidigt blev det inte så (det blev snarare sent  ) så jag gör ett nytt försök att gå och lägga mig tidigt! jag börjar redan nu att göra ioning mig så kommer nog i säng lite tidigare (om jag inte kommer på något som måste göras  )


det kanske är barnsligt men jag är lite pirrig tills imorgon    och jag ska också gå och lägga mig tidigt för att det ska bli snabbare morgon  . 



                                                  

                

Av BFF! ♥ - 29 februari 2012 14:20

heeeeej!


idag har det varit en vanlig dag förutom att vi har haft ma-prov, det gick ganska bra tror jag..?   men nu har jag kommit hem och jag ska packa fram allt till imorgon (vi ska åka skridskor!) och sen ska jag till ica för att köpa matsäck   . ses ska jag väll komma på något mer jag vill ha i födelseprisent (JAG FYLLER ÅR IMOTGON)

och sen måste jag bara såga att jag fyller år imorgon!!!!♥             blandade känslor    bloggar mer senare hejdå!

Av BFF! ♥ - 27 februari 2012 20:05

hej!


omröstningen blev så här:


♥ FLER BILDER? 80%


♥ FLER INLÄGG? 0%


♥ TIPS? 20%


♥ ANNAT? 0%


SÅ NI VILL HA FLER BILDER OCH TIPS!




idag har jag varit i skolan , det har inte hänt så mycket mer ... jo  jag var på kvarngån och vi gjorde smycken jag blev ej klar så får göra klart det hemma!


ska gå och lägga min tidigt idag.. men ska nog läsa lite innan också!

Av BFF! ♥ - 23 februari 2012 22:30

hej!


vad ska man önska sig i födelsedagspresent?? (JAG FYLLER ÅR OM EN VECKA) jag kommer ju inte på något?

jag har kommit på:


♥ nya hörlurar till mp3


♥ pengar


♥ the sims3 husdjur


♥ kläder m.m


sen har jag väll något mer på min lista men jag kommer inte på vad?

i alla fall idag har jag pluggat, ridigt och läst. jag har tränings värk från igår ajajaj!


ska nog gå upp och lägga mig nu!

      

Av BFF! ♥ - 22 februari 2012 21:51

hej!



har kommit hem från gympan med mamma (kommer ha träningsvärk imorgon). och innan det så hade stallet hyrt badhuset och vi var där och badade :) och innan det så var jag med min kompis (N)    ja det var väll att från idag tror jag? 


       och sov gott!!

Av BFF! ♥ - 22 februari 2012 21:30

hej!


idag ska jag plugga till ett prov efter lovet (jag tycker att et är orättvist att man ska behöva plugga på lovet) jag ska i alla fall plugga matte :( matte är kul..... men inte när man ska plugga på lovet..... :(  jaja det är inte så mycket att göra åt ju.. men ska nog äta frukost och sen plugga         

                      

                                                  
                                hejdå!!

Av BFF! ♥ - 21 februari 2012 21:37

heej!!


ska gå och krypa ner mig och läsa snart eller nu typ, såå

   

Av BFF! ♥ - 21 februari 2012 21:28

hej!


är ni sömntutor? det är jag!   åå de var så skönt idag jag fick sovmorgon! (jag har behöft gå upp ganska tidigt för att jag skulle bort och så)  jao idag ska jag åkt till badhuset (stallet hyr det idag) idag kl. 15:00 - 17:00   30kr/per ingår fika! alla är välkommna men ring till us först bara!!  sen äfter det ska jag med mamma på gympa :DD

ska gå nu       då!   

Presentation


tjejerna i glitter!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken är ditt faorit gois?? ;)
 allt!
 salt?
 sött?
 lakris?
 mörk choklad?
 ljus choklad?
 vanlig choklad?
 jag gillar inget som du har skrivit!
 jag gillar inte godis!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards