Alla inlägg under december 2011

Av BFF! ♥ - 22 december 2011 13:18

ååå hej


hej igen, jag har nog varit ganska dålig på att lägga upp nya inlägg.... har inte haft så mycket tid och så glömmer jag  -.-' men ialla fall så är det två ynka dar kvar till julafton     så har köpt julklappar ( är nu pank ;P ) men är klar med det   . I dag var det avslutning i skolan så har nu lov   . Alla klasser brukar göra ett framträdande ( stavning ) på avsluningen ( stavning ) och vi alltså min klass och jag sjöng: mer jul, det gick väll bra  . vi fick små prisenter ( stavning ) av vår lärare, jag har tjatat om att vi inte hade stift till en penna, så jag fick stift, eller massa stift!!

 

och sen fick jag en julklapp av min bästa bästa vän, jag fick ett halsband som det var ett hjärta på och det stog friends och hon har forever, det var jättefint   tack!! men nu ska jag ringa   till henne och fråga om vi ska va!!



hej då   

Presentation


tjejerna i glitter!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken är ditt faorit gois?? ;)
 allt!
 salt?
 sött?
 lakris?
 mörk choklad?
 ljus choklad?
 vanlig choklad?
 jag gillar inget som du har skrivit!
 jag gillar inte godis!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards