Alla inlägg under november 2011

Av BFF! ♥ - 13 november 2011 19:35

idag är det farsdag så grattis pappa!! och jag gick upp halv 8 för din skull ;) så nu ska du va glad :DD men sen åkte vi till mormor och morfar och åt och kl.18:00 åkte mamma, min syrra och jag till vårt söndags nöje svättas i grupp   


imorgon ska vår klass åka till bibiloteket ;) och jag ska låna: så länge vi båda andas en twilight bok :) länktar tills den släpps som film fast det är ju inte länge kvar på onsdag kommer den till sverige  kan ej skriva mer ska äta och sen sova såå god natt  // bff 

Av BFF! ♥ - 11 november 2011 14:06

heej!!




idag har jag varit i skolan såklart och ska snart till bibloteket och sen till stan :DD så måste gå nu hej då!!

Av BFF! ♥ - 9 november 2011 20:21

hej på er!!



igår så hade vi lgympa så nu har jag tränngsvärk kul....   men idag så har jag pluggat och pluggat men nu är min oster och hennes man här   


och så ska jag plugga lite till  




halloween!!



jag gick halloween med min lillesyrra och min lillebror    och så va dert halloween i stallet också, jag gick den läskigarundan buuu!! haha men läskig va den och så va jag med på 5 kamp jag va inte så bra då men men...


                                                  
                      

                   

                                                  
                        kram: bff

Presentation


tjejerna i glitter!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken är ditt faorit gois?? ;)
 allt!
 salt?
 sött?
 lakris?
 mörk choklad?
 ljus choklad?
 vanlig choklad?
 jag gillar inget som du har skrivit!
 jag gillar inte godis!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards