Alla inlägg den 12 september 2011

Av BFF! ♥ - 12 september 2011 14:26

  hej



idag har det varit en väldigt bra dag. Vi har tagit klass foto och dom blev ganska okej tror jag   Vi hade en ny foto-graf det var kul för han tog typ 20 olika bilder när jag tog porträttet :D

Vi (tjejkompisarna)  fixaoch sånt hihi:)  





MEN NU TILL EN ANNAN GREJ! Det här är så knäppt!!

 när jag och mina tre kompisar gick hem från skolan så gick vi vår gamla vanliga genväg. (Som vi alltid gör men) Det är på en tomt men vi brukade få gå där ändå för ägarna. Men nu har några nya flyttat in och dem har satt upp en skylt där det står:

Respektera privat mark.. Lite töntigt för att det är en jätte stor stig jag menar vad ska dem ha den till ? Det är övergivet jag tror det har varit en butik där eller nått!!


Men nu måste jag   Hej då :)


   

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjejerna i glitter!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken är ditt faorit gois?? ;)
 allt!
 salt?
 sött?
 lakris?
 mörk choklad?
 ljus choklad?
 vanlig choklad?
 jag gillar inget som du har skrivit!
 jag gillar inte godis!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards